At the pool

HELLOO PEEPS!
 
Såå morgonen började med gottegottgott frukost, kalaspuffar o mjölk, till de vindruvor, blåbär o jordgubbar o sedan en kopp te. Efter frullen åkte jag och Tish till walmart o shoppade lite skolprylar o icebreakers. Påväg hem plockade vi upp småbarnen som var o lekte hos deras kompisar, och jag fick träffa deras familj o dom hade även världens mysigosigaste lilla valp som var helt galen som jag lekte lite med. Åh alla är verkligen så snälla här, alla vet vem jag är o vinkar glatt så jag får verkligen ett varmt välkomnande av alla här, underbart! Sen gick vi allesammans ner till poolen eftersom det var så otroligt varmt idag. Där nere blev jag introducerad för en massa nya människor o alla är så vänliga o snälla. Sen gick jag fram till ett litet tonårsgäng som hängde vid kiosken, så fick jag reda på att 2 av killarna går i min skola, t.o.m. samma årskurs, elr en av dom har gått om 2 år så han är lite äldre men samma årskurs ändå, så nu har jag lite vänner i skolan iaf! Efter en stunds snack gick vi o badade o sen köpte vi pizza o hängde, dom var assköna verkligen!
 
Sen runt 5 gick vi hem o jag vilade lite innan middag, tortilini med ost och jordbuggar. Lite kul blandning men åt det separat så det var mumsigt! Efter middag satt vi i vardagsrummet o spelade alla möjliga olika spel tills tvillingarna gick o la sig och sen har vi kollat lite OS. Nu ligger jag i min sköna säng och äter skittles o lanar data. Jag ska kolla på nån mysig film nu tror jag.
 
ÅÅh förresten mina hostmammor berättade nått awesome idag! I oktober ska vi på ett bröllop i kentucky tror jag att det var, och sen ska vi bila till DC och kolla på vita huset och så i en vecka. Sen varje långhelg åker familjen till Tish's föräldrar som bor i south carolina vid stranden där de surfar och badar o sånt kult! Så dit kommer vi åka flera gånger säger dom, åh vad jag ser fram emot detta!
 
Ne nu ska jag kolla PLL o käka skittles. Vi hörs imorgon igen! Pusspuss amigos!
Här är lite pics ni får se!
Här är lille gulle Finn, han puttar alltid med huvet på handen o vill mysa för det mesta.
 
Här är mitt sovrum! Micket cozyyy!
 
Detta är vardagsrummet med världens skönaste soffa o kuddar, så mjuk man sjunker ner typ 1 halv meter.
 
Här är altanen som är på pelare på marken så det känns som om man är i en koja, riktigt coolt rum må jag säga!
 
Detta är världens mysigaste lake som ligger precis utanför backyarden, här simmar svanar o seaturtles som vi matar med bröd. Jag ska börja springa här på kvällarna så otroligt mysigt!
 
Här är seaturtles. Oooh juste igår hittade vi 2 fladdermöss som låg på marken o typ sög blod av varandra, det var skitäckligt, o en av barnen ville att vi skulle hämta en låda o ta hand om dom o tänkte ta upp dom, men vi lämnade dom vilket var tur för nästan alla falldermöss har rabies så det var väl en satans tur att vi inte rörde dom!
 
Och här är där vi chillar på kvällarna o kollar tv med hela familjen o djuren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0