American girl

HELLOOOO EVERYBODYYY!!!
Jag är somsagt framme nu och det är verkligen som i en film! Jag bor i ett neighborhood som ser så sött o mysigt ut!! Jag bor i ett stort fint rum med 2 fönster o en JÄTTEgarderob o en kingsizebed så jag kan inte klaga! Igår när jag kom mötte jag dom på flygplatsen och dom kom med en skylt där det stod: Welcome Susanna vilket var väldigt mysigt! Barnen är jättegulliga o väldigt pratglada och dom var så förväntansfulla över att jag skulle komma! Huset är 3 våningar och har VÄRLDENS största trädgård, alltså det är ett skämt, det är helt sjukt stor med klätterställninar fotbollsplan, soldäck o lite allt möjligt där hundarna, katterna o barnen leker. Idag har vi varit på den äldsta tjejens hockey-träning o även varit på min skola där jag ska gå, o fixat allt så på söndag ska jag få mitt schema. Skolan är stor och överallt är deras skol-logga "red devils" på tapeter o i korridorerna. Väldigt häftigt! Jag valde att ta en cookingclass och en photoclass o resten är obligatoriska. Sen har vi ätit och kollat runt i området o allt är superbra! Hundarna är så mysiga, det är goldenrettrivers och dom vill bara gosa hela tiden. Barnen går o lägger sig runt 9-tiden vilket är ganska skönt för då får jag lite lugn o ro, annars är dagarna väldigt hektiska och kaosade här! Nu ikväll ska callies bästa kompisar komma över o ha sleepover och såklart vill hon att jag ska vara med o måla naglar o lite så. Innan ska vi ha pizza-night vilket dom har varje fredag o sen ha filmkväll o sleepover. Det ska bli mycket kul! Imorrn ska vi till poolen som ligger några meter härifrån och sen ska jag träffa en tjej från min skola så jag ska få lite vänner, och på måndag ska vi ta skolbussen tillsammmans till skolan!! oOOoh this is very exciting! Det är så varmt här men det är skönt, sommarsommar!! Fast igår var det thunderstorms det var lite småläskigt men annars gick allt bra!
Nu måste jag gå för here comes piizzaaaa!!!!!! PUSSUPUSSSS
 
Här är jag o myyseedoggi, den andra ser exakt lika dan ut fast lite rundare huvud så man vet aldrig vem som är vem :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0