Sista fotbollen

Idag hade vi vår sista match. 2a rundan i state var det idag och tyvärr förlorade vi. Fast jag fick spela nästan hela matchen vilket var kul. Vi ledde 1-0 hela matchen ända till 1 minut kvar o dom gör mål. Sen på övertid gör dom ett till mål. Jäkla sjuttsingen.. Men jag är så otroligt stolt o glad ända o har fått så mycket vänner o minnen genom denna termin i fotbollen. Det har varit skitkul o jag är himlans glad. Nästa vecka har vi en fotbollskväll för alla spelare o då delas det ut priser o vi har middag o säger hejdå o allt sånt. Så det blir ett fint avslut.
 
Imorrn är det killarnas tur i 2a rundan dom med kl. 7. så då åker vi antagligen o kollar på det. Sen ska jag sova hos Sarah tror jag vi får se! Nu ska jag iaf sova för jag håller på å kollapsa. fred o kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0