Köra bil

 
JAG HAR KÖRT BIL!!!!!
Första gången jag suttit o kört bil på riktigt. Jag o William chillade runt i hans stora truck o sen fick jag en kanonidé att lära mig köra. Så vi åkte till en stor parkering med massa små gömda vägar o så fick jag gasa runt där o köra o lära mig spakar o sång det var såååå najs. Sen åkte vi o plockade upp Fer o Sarah o åkte till Cate o William o hängde där resten av natten o sov över. Det var awesome!
 
Idag är det SPÖregn ute så det är depp.. Har knappt gjort något idag, kom hem vid 4 o har lanat lite data. Ska strax äta middag. Ikväll ska jag vara lite looner o kolla film o käka chips med mig själv. Vill typ se nån nostalgi svenne film. Peace out
 

Såhär awesome kände jag mig efter bilkörningen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0