Graduation 2013

Imorse vaknade jag tidigt o klockan 9 blev jag upphämtad av Sarahs RIKTIGA familj som kom igårkväll hem till henne o dom ska åka runt i USA i 2 veckor innan dom åker hem till Danmark. Det kändes så konstigt o det fick mig att längta ännu mer efter min riktiga familj... Jaja, vi plockade upp Ken, Fer o Kristine o sen drog vi till DHHS graduation som började kl. 10. Det var exakt som en high school film. Dom ropar upp en efter en o håller tal o sånt å alla har på sig sina cap and gowns. Röda o svarta. Sen tog jag massa bilder o sa hejdå till alla senior kompisar o allt var väldigt lyckligt o härligt o underbart! Himlans lyckat!
 
Sen åkte vi alla vidare till Lennox mall för sista gången o shoppade där tills jag o Fer blev avsläppta hos Cates vid 6 tiden. Vi hängde där men William o vi bara umgicks utomhus i det fina vädret. På kvällen gick vi kvällspromenad o sen hem till Matthew o hans kompisar o sen fick vi skjuts hem. En full o en väldigt bra dag.
 
Missade ju förståss då dom slängde upp hattarna i luften dock men det var med också!

 
Fer, Veneta, Sarah o jag

Jag o kära Nahome, han är en av skolans starstudents o vann Bill Gates scholarship vilket endast delas ut till några få elever i USA. Det betalar ALLTING inom vilket college du vill i hela landet, så han drar till New York i höst o lever livet! Fett coolt!!
Ken, Erica, Sarah o Kristine
Jag o Yasmine, fotbollsbuddy från JV

Bästaste vännerna från 1a terminen. Alyse som graduated idag, jag o Ken!

Kommentarer
Postat av: lolli

Och vi saknar dig så vi blir galna!! sista gånger jag skriver på bloggen nu för om 5 dagar kommer du HEEM!!! ses snart knäppo <3

2013-05-25 @ 09:35:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0