Bra kväll

Igår var jag nere vid poolen en stund tills en unge sket på sig i poolen så då stängdes den ner o alla gick. Haha fett äckligt kommer inte bada i den poolen nå mer säger jag bara. Pratade med alla i familjen också. Snart åker jag. Mina väskor e packade. Sjukt.
 
På kvällen kom Kristine o Fer över o vi hade BBQ här o grillade hamburgare o korv. Vid 9 fick jag o Fer skjuts till Cates o Williams o där gick vi till en park nära o hängde med massa människor från Druid hills o var där hela natten i sommarvärmen o stjärnklara himlen o det var så mysigt o underbart! Riktig härlig o minnesvärd kväll med mina vänner.
 
Sov hos dom o fick skjuts hem imorse. Nu har jag o Robin vart å köpt en till väska så nu är den packad så jag får med mig allt jag vill. Gud är alldeles nervös i magen. Får se vad jag gör ikväll. Kanske åker på drive-in movie, får se! Pussis
 

Gamling på mig o erc!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0