Trötta surran här

Hjälparns vad trött jag vart. Gick knappt å gå ur sängen imorse. Har inte gjort ett dugg på någon av lektionerna för halva skolan har haft "graduation tests" o vi utbytesstudenter behöver ju inte göra sånt så vi har inte gjort ett skvatt idag alltså. Jag valde att åka hem efter skolan för jag var som en zombie. Så jag skippade fotbollen. Kom hem o gick till sängen för att kolla lite data men somnade o vaknade kl. 7 igen av att det åskade så högt. Gick o åt middag o sen har jag lekt med Harding. Har även lyssnat på flera timmars disskusion med Robin o hennes mamma (som är här över några dagar) som har olika åsikter inom politik. Herregud alltså, dom grälar verkligen. Sen vill dom ha min åsikt jag ba': eeeh jag ska nog sova nu.
Så nu ligger jag i sängen o ska kolla på nån svennefilm o sova djupt.
 
Förresten en megakul grej som hände imorse. Ni vet varje morgon har vi "announcement" över hela skolans högtalare o vi måste stå pledge för amerika, o så ropade dom upp att tjejernas Varsity lag vann matchen i fredags o så kom: And congratulations goes to Susanna Nyberg #2 who scored 2 goals and made 1 assist!
 
SÅÅÅÅ COOOLT inte varje dag man får höra sitt namn i skolans högtalarna. Flera kom fram efter det o ba: Yeeey susanna I heard ur name! Congratulations for the goals! UNTZUNTZUNTZ blev micket glaaaad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0