Yearbook

Idag fick allihopa sina yearbooks o så hade vi "yearbook signing party" då man fick skriva i andras böcker. Mycket trevligt! Jag är med i både junior bilder o sophmores, dom har satt alla utbytesstudenter i sophmore-delen vilket va lite synd eftersom vi e juniors, menmen sånt e livet. Efter skolan var det fotbollsträning kl. 5 så hängde i skolan med mina fotbollskompisar i 2 timmar. På träningen spelade vi match mot lacrosse killarna. Alltså gudarns dom sprang runt där som galningar utan tröjor o alldeles dyngblöta av svett. Det var en väldigt rolig träning.
 
Efter bjöd coach Palmer på glass i en lång ränna som e tradition här, så hela laget tog skedar så käkade vi allesammans ur den, sååå smarrigt! Imorrn äre vår första state-game. Alla är så taggade. Det är på stadion brevid mitt hus så det är vrålnajs! Däremot ska det bli runt 30 grader imorgon vilket jag inte ser fram emot. Hoppas det svalnar framot kvällen. Pussokram!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0