Prom 2013 DHHS

I fredags var det prom. Vi blev utsläppta från skolan vid 12 och sen började alla fixa sig iordning för kvällen. Jag, Sarah, Kristine och Fer åkte hem till Sarah o fixade med bil o smink o klänning o hela tjofadderittan! Allihopa fick dejter 1 timme innan vi skulle åka så det var ganska spontant o jäkligt kul! Vi tog massa bilder i fina solskenet o sen drog vi 8 med partybilen till "cheesecake factory" o käkade middag. Det vart typ som en blinde-dejt för det var bara jag som halvkände 2 av dom, men det vart himla lyckat o kult! Efter några timmar där åkte vi vidare till promen, det var såååååååå otroligt spännande. Det var bara att gå in o herregud vilka klänningar folk hade. Puffklänningar, färgglada, långa, frisyrer, sminkningar. Man kände knappt igen folk.
 
Jag o min dejt passade på å ta tillfället iakt o gå med i "the senior walk" för han va ju senior. Så vi gick ner för fina trappan med alla seniors o visade upp oss o gick ner på dansgolvet o så, haha alltså det var väldigt roligt. Här får ni en massa bilder istället så får ni se hur min dag o kväll såg ut =) Då har man fått uppleva en riktig amerikansk prom då!
 


Himla bra kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0