Polis

Incident med polisen som jag faktiskt aldrig kommer glömma. En pappa anklagade mig och Fernanda för att ha trakasserat honom involverat med pistol, bara för att vi inte sa namnet på en kille som hade muckat med honom tidigare när vi stog i kö för att köpa promtickets. Då blev den där pappan så arg att han anropade polis, principal och skolvakterna och skrek i hela skolkorridoren och pekade mig mig o fer: THOSE TWO GIRLS WERE HARASSING ME WITH A BOY AND I WANT THEM TO THE POLICE NOW!!!
 
Har aldrig varit så arg i hela mitt liv, så när han sa det där var jag nära på att slå till honom. Efter det fick vi skriva ett statement och min värdmama kom o så. Att den där pappan ljög rakt upp i ansiktet på alla och stirrade mig rakt i ögonen, alltså. Jävla apa. Jaja, det finns idioter överallt. Hoppas han brinner i helvettet. Sorry men verkligen, idiot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0