22 april

Superclean chey sitter här nu framför datan o käkar svenska jordgubbsremmar<3 yummieee
 
Gud nu är jag verkligen skoltrött, (4 veckor kvar) haha alltså även fast skolan här är 100 gånger enklare än i Sverige så är den mycket striktare, vilket får mig att längta väldigt mycket hem till kära dagy. Tänk, när jag åkte från Sverige tyckte jag inte direkt att dagy var en toppenskola, men nu när jag vart här...... Ni ska bara veta hur bra vi har det där hemma i svenska skolan. Wow alltså!
 
Spelade tidig fotboll idag från 4-6 o det gick bra, kände inte av något i knät! Sen fick jag världens huvudvärk o har knappt kunnat hålla ögonen öppna. Sen har jag lekt med tvillingarna också. Nu ska jag kolla film o chillaxa o göra varm mjölk-choklad. Puzzokramzkumbanan.
guuuuuuuuuddd vilka småfjäärtar!!!!! ercolajnen o jag i, gud vad kan det ha varit? 7an eller 8an. Jiiiseees annammas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0